.
mcm biasalah, aku akan update blog pada waktu mlm, knp? sbb mlm lah waktu yg sesuai utk aku tenangkan diri, utk luah, malam la akan byk idea utk update. kalini aku penat, penat bukan apa, penat dari pagi tadi keluar kul 9 pergi kl, then meru, then bangi, then putrajaya, then balik rumah, bila dah sampai rumah ,cpt2 amik kunci motor then gerak pergi join kawan2 futsal beraya, huhh sedih hahaha   sepanjang beraya rumah sedara, aku asik fikir je pasal anis tu, pagi tadi ada 1 masa tu aku cuba utk tegur dia, aku tegur dgn cara sempoi, sbb apa? aku klu blh nk mula semuanya daripada 0, mengharap perasaan tu hilang, penat dah menaruh harapan, tunggu, tapi tkpela kan kalau dah sayang nk buat mcm mana lagi..aku rindu dia sgt2.

mlm semalam dia ada kata dia minta maaf kt aku, dia minta maaf sebab tk dpt lyn aku sgt, dia minta maaf segala, aku suka sgt waktu tu, rasa mcm dia dah blh fhm aku, tp entahlah, cara dia chat lain. mmg aku terasa sikit dia tk lyn aku, tapi em siapa la diri aku ni kan bagi dia, bodohnya kau ni afiq, senang sgt nak mengharap.

t/hari tadi dia demam, aku simpati kt dia, harap dia jaga pemakanan dia, aku tk blh tgk org yg aku sayang sakit, rasa cm serba salah, nk je tolong dia, tapi...siapalh aku ni kan :')

Kalau dulu mula2 chat, aku slalu senyum, ketawa bila chat dgn ko, sbb aku mengharap ko lyn aku, em byk ah lagi, best sgt.  tp senyuman skrg ,ketawa dan sakit diri ni ko langsung mcm tk kisah, kisah pun dalam 2 3 minit je then tukar topik lain, teringin nk feel lama2 dgn ko :)  bila kita chat je,  senyuman aku slalu aku anggap kita mcm teman tapi mesra ala couple ah ape tah ahahah :) tapi aku lupa yg kita ni kawan je.

maafkan aku sbb aku da byk kali tipu ko, tk pernah mengaku kesakitan yg aku alami, maaf sbb cemburu buta, aku diam diri sbb nk jaga hubungan, aku cuba utk pendam, tahan sakit. terima kasih la sbb selama ni masih sudi layan aku, wlpn skjp aku tetap rasa happy. wlpn hati kdg2 terluka,  tp aku buang semua tu, aku abaikan perasaan tu sbb aku nak happy bila dgn ko, fi hifzillah, selamat malam! tidoq luu~~ponattt hahaha