.
hari ini, seharian,aku rasa sedih, memikirkan apa yg aku buat tu betul ke tak, hati slalu mengatakan dia mcm tkde feel kt aku, kadang2 chat pon time tgh feeling sedih, dia tetap gelak. kenapa dgn aku ni, knp aku over sgt, hmm

semalam, aku memang sengaja post gmbr ni. dan aku mengharap dia akan tegur aku cerita psl benda ni

pstu dia tegur, ah aku rasa peh best sgt2 sbb rasa dia mcm fhm aku, dia thu silap dia. dia ngaku dia serba slh, tp aku tetap kata dia tkde slh, aku tk blame dia, aku pendam sorg2, sbb aku takut klu aku jujur nnt fikiran dia serabut plak, takut jgk dia tk kisah. kdg2 rasa diri ni mcm syok sendiri, tiap mlm sedih mcm org bodoh je, apela kau ni afiq, over nya. wlpn aku cuba utk sembunyikan sakit hati, kecewa aku dgn cara senyuman, gelak tawa, kdg2 tk blh, kdg2 aku lemah, aku tkde kwn yg dpt tahu aku sedih ke tak, even aku da buat ala2 sedih pun diorg still tk dpt cam, haha aku tkde tmpt nak luah, semuanya pendam dlm hati, pstu luah sorg2 kt blog ni. kdg2 klu kt ws, aku selalu sebut nama zikry, lagi2 time dia bg gmbr yg dgn sedara dia tunjuk ape tah, pstu aku kata "zikry", then dia kata "mungkin" aku down msa tu, jeles sgt. tp tkleh nk buat apa lh. 

aku ni jenis suka undur diri, lagi2 time skrg ni, pnh dia kata kt aku yg kt sms banting heboh dia dgn zikry, dlm fikiran aku, aku terus fikir mm klu dah heboh2 ni mesti betul2 sweet, sbb tu smpai heboh haha dn aku rasa aku ni mcm mengganggu lh pula, terpaksa undur diri.

tiap pagi aku bangun, aku tgk phone, mengharap chat dri kau, kdg2 bila dah chat, mmg igt nak leps rindu habis2, tp bila tgk cara dia reply chat, mcm ape je, dah mcm malas lyn aku, mungkin aku je fikir negatif kot. tkpe husnuzon.

kdg2 aku penat gak tiap hari nak kena hadapi benda sama je, aku cuba tahan selagi aku dpt tahan.aku cuba fikir positif dlm stiap apa yg aku buat, tindakan yg akan aku buat, tindakan yg aku dah buat,  aku cuba slalu fikir positif, sbb aku tau bila fikir positif ni kita bg peluang byk mana pon utk org kita syg, kita akan dpt maafkan salah dia wlpn dia buat kita kecewa :).

"Good things come to those who believe, better things come to those who are patient, and the best things come to those who don't give up." perkataan ni sgt jadi inspirasi bg aku :)