.: Novel terbaruku cewahh :P

Novel terbaruku cewahh :P

CINTA hadir tanpa ku sedari,
hatiku mulai sayang padanya
hatiku sentiasa merindui dirimu,
hatiku menyatakan bahawa
aku telah jatuh CINTA terhadapnya

Haruskah aku mencintai orang yang tidak mencintai diriku?
Haruskah aku mengharapkan dirinya kembali kepadaku?
sedangkan engkau tidak pernah mengerti perasaanku
mengapa engkau selalu menganggap aku tidak pernah wujud di dalam hidupmu??

CINTA bermula dari SAHABAT
aku mencintainya sejak dia melayan aku dengan baik dan tulus
dia menghargai aku sebagai seorang lelaki
dia tidak pernah menghina dengan kekurangan di dalam diri ini
dia menerima aku dengan ikhlas

Apabila CINTA ini membara dengan kemerahan
namun,ada cemburu dihati ini
haruskah aku terus menahan perasaan ini tanpa dia sedari?
mengapa aku yang harus mencintai perempuan?

Dalam diam,hatinya mencintai orang yang paling aku kenali
luruhnya hati ini bila aku tahu isi hatinya bukan untukku
ku dapat melihat dari jarak yang jauh,
benar kata hati dia sedang menyayangi orang lain

Andainye CINTA tak bisa ku milikki,
ku harus menerimanye sebagai Sahabat
walaupun dia bukan untukku
dirinya begitu indah di hati ini :')