.: Meoww meooww :3

Meoww meooww :3

aku dulu ada  kucing, nama dia Oren . Mr. Oren ~ ni lah satu2 nya  kucing yg betul2 kucing aku. Segak. Smart . Macho. Mmgsayang kucing tu sangat, masa mak dia beranakkan dia, aku yang sambut ^^ gila best  time tu dpt kucing yg mmg fresh lahir kat umah aku, disebabkan bulu dia warna oren, pgil la dia Oren @ Olen ~

Okay.dipendekkan cerita, mmg aku syg giler Oren nie, nakal buas tu biase lah, nama pon binatang, jantan lak tu ~

dulu masa dia ada,aku selalu main lari2 dgn dia,aku geletek badan dia sampai dia cakar aku berdarah pulak tu haha,tapi takpe aku relaks je sebab dah kata kucing kan :) tiap malam bile aku dah tido,dia masuk rumah ,dia pegi kt sebelah aku,then dia tidoo, aku selimutkan dia,sebab cara dia tidur tu mcm tgh sejuk, aloo ciannye meoww ni :3 hihi


Haha tapi dia dah pergi :/ bile Oren mati, aku ada kt sisi dia , aku pegang dada dia, naek, turun ~ dia mengerang kesakitan ( aku taktau sakit apa,aku nak bawak pegi klinik,tapi entahlah )
aku ngn akak aku, menangis, taksanggup tgk &  denga  dia ngerang tahan sakit, tp kitorang  tak  tinggalkan dia, ktorg tunggu dia, teman dia, usap2 dia, smpai lah tepat 4.00 petang , 1 Julai 2010, dada dia dh stop berdenyut, perasaan aku time tu , YA ALLAH, sedihnyaaaaaaa ~  Allah je yg tau , betapa sedih gila aku n akak aku time tuh :\ badan Oren pon dh kaku, keras, mmg tak terdaya, so,aku pon korek lubang, and  tanam Oren ~ pada aku, tu tugas last aku terhadap Oren :\

bila pikir2 balik, aku rasa  serba salah sgt kat Oren, rasa  byk dh aku buat  jahat kt Oren (Oren, Papa x sengaja :| ceh PAPA tuu ~ ngeh3 ) tapi nk buat  cmna lagi kan, hm, agaknya Oren igt aku lagi tak ek? :\
okaylaaaaaaaaaaaaaaa, taktau dh nk kata apa, hahah :D aku just nk kata. aku sayang sangat kat kucing aku MR.OREN ♥


Sejak Oren ni takde kt rumah, aku dgn akak aku mcm sunyi je,rindu nak manje dgn dia,rindu nak geletek badan dia,rindu semua lah, tapi takpelah, kesan2 cakar dia kt aku tu lah kenangan aku dgn dia :)